Távoli segítségnyújtás

A felhasználó munka közben bekövetkező informatikai problémát cégünk távoli eléréssel, az interneten keresztül oldja meg, így a legrövidebb idő alatt segítséget tudunk nyújtani és elhárítani a problémát.

Sok esetben a probléma megoldása nem igényel fizikai jelenlétet, ilyenkor költséghatékony módon, távoli eléréssel tudunk segíteni. Munkatársunk az interneten keresztül, közvetlen hozzáféréssel végzi el a szükséges javítási, karbantartási, telepítési teendőket az Ügyfél számítógépén.

A munkavégzés teljes egésze rögzítésre kerül HelpDesk rendszerünkben, így könnyen visszakereshetőek a segítségnyújtás részletei. Amennyiben távolról nem oldható meg a hiba, úgy helyszíni kiszállásra kerül sor. Szükség esetén informatikai szakemberünk, előzetes e-mail vagy telefonos időpont egyeztetés után, a helyszínen orvosolja a problémát, illetve az ügyfélnél lévő egyéb időközben felmerült problémákat.

  1. Ön telefonon, vagy e-mailben jelzi a hibát.
  2. Ügyfélszolgálati munkatársunk azonosítja Önt, és dokumentálja a hiba jelenséget.
  3. Hiba jellégénél fogva informatikai szakemberünk, megkapja a felvett hiba elvégzésének jelzését.
  4. Elhárítjuk a hibát.
  5. Kollégánk dokumentálja a megtett lépéseket, és e-mailben tájékoztatja Önt az elvégzett munkáról.